Media

Commercials, bedrijfsfilms, videoclips, TV-programma’s enz.

Lokale TV- Talkshow

 In Gesprek Met is een TV programma gepresenteerd vanuit het Media Leerpark te ‘s-Hertogenbosch door Jan-Willem van den Akker iedere woensdagavond vanaf 19.00 uur op TV73 Ziggo kanaal 40. In deze aflevering is acteur en muzikant Roel van Dongen te gast. Gepubliceerd op 18 mei 2017

Commercial van KPN

Voor het eerst sinds enkele jaren start KPN een TV-campagne gericht op de zakelijke markt. In deze ‘Voel je vrij’ campagne staat technische vooruitgang centraal en de daarbij aansluitende zakelijke ICT-producten en -diensten die KPN biedt om ondernemers, van ZZP tot grootzakelijk, verder te helpen.

In de campagne, die hoofdzakelijk te zien is op TV en online, spelen vader en zoon de hoofdrol. De zoon geeft zijn vader een rondleiding in virtual reality door het nog te bouwen nieuwe bedrijfspand van het familiebedrijf. Daarnaast is er een speciale virtual reality ervaring ontwikkeld als interne kick-off en voor zakelijke KPN-klanten.

De campagne wordt ondersteund in een reeks van 5 pre-rolls, radio, print en bannering.
Publicatie: 19-08-2016
Regisseur: Werner Damen

Omroep Brabant

Nov.2013 was ik te zien op de lokale TV-zender Omroep Brabant. In het programma “Onder ons” is op het einde een portret van mij uitgezonden. Leuk gemaakt…
Het programma is het hele etmaal herhaald en is ook op internet geplaatst bij uitzending gemist.
Publicatie: 5-11-2013
Regisseur: Bart Oosterveld

Kamer van Koophandel

Commercial in opdracht van de overheid.
Publicatie: 31-01-2008
Regisseur: Yani

Delta Lloyd

In deze TVC zien we een potentiele belegger die doet wat Delta Lloyd zelf ook doet voordat ze in een bedrijf beleggen: zorgen dat je er zo veel mogelijk over aan de weet komt.
Publicatie: 22-10-2009
Regisseur: Jonathan Herman

Inshared

De unieke propositie van InShared: als er minder schade wordt uitgekeerd dan verwacht, geven zij een deel van de premie aan hun klanten terug staat ook in deze campagne weer centraal. De hoofdrolspelers van de campagne, mensen met verantwoordelijkheidsbesef, krijgen door zelf op ridicule wijze schade te voorkomen hun verzekeringspremie retour. InShared richt zich op dit type klant, die zich verantwoordelijk opstelt om samen er alles aan te doen om schade te voorkomen.
Publicatie: 18-07-2012
Regisseur: Joris Dommels

 Smink-group

Bedrijfsfilm waarin specialiteit van het bedrijf belicht wordt.
Publicatie: 09-03-2012
Regisseur: Michiel Kerkhoff

48 hours music video project Nederlands Filmfestival Utrecht

Onder de naam T-Raw hebben Twinning Media, Rebel Film, Alain.nl en Wouwproducties deelgenomen aan het 48 hours music video project Nederlands Filmfestival Utrecht. Binnen 48 uur vanuit niets een complete filmproductie realiseren. Donderdag 27 september was de prijsuitreiking tijdens het Nederlands Filmfestival. Ze hebben de nominaties behaald voor beste concept en beste cinematografie.
Publicatie: 27-09-2012
Regisseur: Michiel Kerkhoff

In Shared

De commercial over het “Anti-inbraak-gordijn” was best succesvol. Ik heb vele leuke reacties en berichtjes mogen ontvangen. Tijdens de shoot van die commercial waren ook wat tussendoor opnames gemaakt in de vorm van een interview. Niet geregisseerd of uitgeschreven, maar volledig geïmproviseerd! Speciaal voor internet is er een variant gemaakt op deze commercial met het materiaal wat die dag is opgenomen.

Gepubliceerd op 14 sept. 2012

Interviews

Waarom je de Artiesten & Evenementen Beurs niet mag missen…

Innovatie zet entertainment sector op zijn kop


Live interview met Roel van Dongen van het ABC Artiesten Belangen Centrum bij MusicMagic bij Almere On Air Radio-Omroep Almere op 5 september 2015.
Dit is niet het radio geluid maar het geluid van de videocamera omdat het echte radiosignaal eerst door de mixer wordt geleid en daarna door de limiters en compressors en dan als een radiosignaal wordt doorgestuurd.
Gepubliceerd op 9 sep. 2015

Comments are closed.